Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies, welke door zowel Seniorenvoordeelpas als derde partijen worden geplaatst. Dit doen wij om de functionaliteiten op onze website mogelijk te maken, om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag, socialmediatoepassingen te bieden, om klantprofielen op te bouwen en om jouw advertentieaanbod te verbeteren Door verder te klikken op onze website, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.

Gemiste aankoop claimen

Wanneer een aankoop na 48 uur niet zichtbaar is in jouw account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor je uitzoeken wat het probleem is. Wil je een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Stuur een e-mail naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl met daarin de volgende gegevens:

  • Aankoopdatum

  • Naam webshop

  • Bestelnummer

  • Volledige aankoopfactuur (persoonsgegevens mogen worden weggelaten).

Let op dat jouw gemiste aankoop aan de volgende voorwaarden voldoet:

  1. Dien alleen claims in voor daadwerkelijke aankopen. Voor aankopen waarbij je alle artikelen hebt geretourneerd, de bestelling tussentijds hebt gewijzigd of de gehele aankoop hebt geannuleerd, ontvang je geen geld terug.

  2. Geld terug is nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om jouw korting alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen.

  3. Soms kan het tot enkele maanden duren voordat jouw claim is opgelost. We vragen hiervoor vriendelijk jouw geduld.

  4. Stuur ons graag alle benodigde gegevens (aankoopdatum, ordernummer en naam webshop) + een volledige kopie van de factuur. Zonder deze gegevens kunnen we je helaas niet verder helpen.

  5. Er zijn een paar uitzonderingen waarvoor je helaas geen korting kunt claimen, zoals online casino's.

  6. Je kunt enkel een gemiste aankoop aan ons doorgeven als deze na 48 uur nog niet in jouw account staat, maar ook niet ouder is dan 30 dagen.

Is jouw aankoop afgekeurd of twijfel je of het geld terug bedrag van jouw aankoop wel juist is? Neem dan ook contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.